You spin my head right round, right round

Nu är jag hemma igen. Stack därifrån runt 20 över, var asläskigt att gå. Hatar att gå själv på kvällarna, men ringde Emelie och pratade med henne hela vägen hem. Haha min ängel! Menmen, det är fortfarande lite folk kvar här och jag har ingen aning om när dom ska gå, men snart hoppas jag för jag vill SOOOVA! Är så sjukt trött, jag kanske sa det förut? Haha whatever..
Sitter och äter middag nu haha, tidigt ellerhur? Äter någon skum paj som faktiskt var grymt god, ska ta lite mer nu och fortsätta prata med några på msn. Sen får vi se vad jag gör tills dom går! Kyssar från Ida den bästa/kungen.

Ps. Glömde att jag hade kameran med mig. Ovanligt? Svar nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0