You don't know

Goddagens.. Har riktigt tråkigt just nu och min bror är på gymmet (haha hur länge tror ni det håller va?) och pappa är och köper usbminne och något... Fast han kommer nog snart. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på asså, vill träffa ngn men ändå inte. Känner mig otroligt seg och trött även fast jag sov över 10 timmar inatt?! Jag är konstig.. But hey det var ju ingen nyhet direkt... Haha!

Skolan börjar på onsdag också... Har utvecklingssamtal imorgon eller på tisdag, ingen aning om när och jag har tappat bort dom där jävla papprena.. Smart Ida ! Asbra verkligen.. Men har fått reda på att vi ska få Ulrika som handledare, FYFAAAN! Hon är typ sämsta läraren och såklart ska min basgrupp få henne! Fan asså.. Vill byta basgrupp eller något, ska nog göra det fan.
Ska tagga nu pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0