Yeees!

Godmorgooon snyggingar! Vaknade för ca 1 timme sen dum som jag är, skulle ju vrida tillbaka dygnet och gå upp vid 9 men glömde sätta på nytt alarm så jag vaknade vid 2. Smart! Har ätit frukost och kollar på tv just nu. Såg på kanal 5's hemsida att dom ska visa 1 & 2 säsongen av GG igen! :D Fan va bra, jag missade ju massa avsnitt på första säsongen så det är skitnajs. Slipper jag köpa boxarna. Så ni som vill se första och andra säsongen av GG igen missa inte, måndag - torsdag dom kommande veckorna kl. 16.05 =)
Nu ska jag hoppa in en snabbis i duschen och sen kolla på tv! Skitväder ute ju... Aja hörs (=

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: åh tack så jättemycket! Du gjorde min dag :)

2009-08-17 @ 18:00:47
Postat av: Linn

De va ja som skrev det ;)

2009-08-17 @ 18:01:03
URL: http://agreat.blogg.se/
Postat av: Ida

¨Haha så lite =)

Skrev du också det? :o

2009-08-17 @ 18:25:30
URL: http://idolajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0