Words can't bring me down.

Hellu! Nu är jag hemma efter en lång dag... Nejdå den blev ganska kort. Började med att jag åkte in till 08 och träffade massa där. Gick runt lite och tjalala. Träffade massa som jag inte träffat på ganska länge så det var kul =). Sedan kom pappa och hämtade mig vid 5, halv 6. Vi åkte och handlade massa mat till veckan och sedan skjussade han mig till mamma så jag kunde hämta alla mina kläder och sådär! Och nu är jag här och ska laga lite mat.. Är hungrig som faaan!
En sak bara... Jag glömde bort att jag hade kameran med mig idag så det blev inga bilder... Ooppzz.. My bad. Menmen sånt händer.
Nu ska jag fixa mat!
/ Ida Dahlström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0