Who the hell is gonna believe me, when I don't believe in myself?

Hej igen! Blir dålig uppdatering idag också, men lovar att bli bättre imorgon och resten av nästa vecka! Då blir det dagens outfit varje skoldag också. Det blir väl bra? =) Och massa fina listor ofc...
Idag har jag inte gjort så mycket men typ..
Ätit toast
Spelat sims
Kollat på ngn skum film... Iaf lite av den
Fixat allt för imorgon - kläder, väska osv..
Städat i mitt rum


Mja var ändå ganska mycket jag har gjort idag.. Men ska snart sätta mig och spela sims igen, men först hade jag tänkt att läsa igenom allt plugg så jag får in det i hjärnan. Gjorde ju inte det igår! Så tänkte göra det nu och sen ikväll innan jag ska sova. Då blir det nog bra. Men ska läsa lite bloggar nu, sen plugga, sen sims. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0