When love takes over.

Hemmmaaaaa! Eller kom hem för ca 10 min sen men var tvungen att plocka undan allt från sängen... Fick stressa imrose och blev inte klackar som jag hade tänkt för jag hade så himla bråttom så skippade det. Iaf mötte upp Mimmi i centrum och vi gick till skolan. Hade bgs och fick reda på att vi ska åka till falun med 8:2, känner bara Klara där och jag vill ju åka med Mimmi och Brandon! Men ska be ngn fixa så jag kan åka med dom ändå, annars tänker jag fan inte följa med.
Haha jobbade svenska fram till lunch, gjorde nästan klart steg 16, haha grym or what?!  Så hinner nog redovisa det innan fredag. Då ligger jag två veckor före, yey! Sen gjorde jag lite på diagnos 15 i ma, gick väll sådär haha.. Matte är ju inte mitt favoritämne direkt. Men iaf.. Sen åt vi lunch, var potatisbullar och typ.. bacon. Fast det var mest fett på dom, usch fyfan! Det rann liksom...
Haha... O juste vi hade musik sen efter, vi ska läsa musikhistoria. Intressant huh? Not really. Jag bryr mig inte vart musiken kommer ifrån, bara den finns liksom?! Resten av skoldagen tillbringade vi iaf i biblioteket. Var najs, sen slutade vi 2 och då drog jag och Mimpilini till skärholmen och gick runt och kollade. Hittade dock bara en kofta från gina. Mja och nu är jag hemma och ska snart äta I think! Fan vad långt det blev nu... Kommer med lite bilder också, kyss!


1, 2 & 3 - José hade kul med mina kamera i skolan...
4 - Dresscode for today

Kommentarer
Postat av: Madde

sv: det är fin fint här. händer ikväll då?

2009-08-25 @ 19:27:12
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha fett koncentrerade vi ser ut x) <3

2009-08-25 @ 19:45:45
Postat av: Ida

Haha i know <3

2009-08-25 @ 19:50:10
URL: http://idolajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0