Try to do the right thing, its always better

Godmorgon kissekatter! Är sjukt trött och sitter och gäspar hela tiden haha... Men somnade efter tolv igår så får skylla mig själv.. Ny dag idag, torsdag har jag för mig?! Herregud jag vet inte ens vilken dag det är... Så trött är jag. Men idag blir det göra klart steg 16 i svenska! Och det är ju inte direkt svårt att hinna klart med två grejer på hela dagen right? Nej juste ;).

Efter skolan ska jag och Mimmi som sagt träffa August, så blir inga inlägg förrän när jag kommer hem. (När det nu är)
Men om ni har tur så skriver jag ett gulligt inlägg i skolan!
Kommer med dresscode efter det här inlägget. Have a nice 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0