Tänk efter lite..

Vad är det för fel med världen nu för tiden? Alla måste se ut på ett speciellt sätt för att bli accepterad och om man inte ser ut så så blir man klassad till tönt. Öhm hallå, wtf?! Tydligen så ska man vara blond, smal, ha stora bröst, vara sminkad, ha snygga kläder hela tiden och så vidare.. Ja ni vet? Det är ju så alla killar vill att vi ska se ut.. Ni dömer oss endast för vårat utseende. Självklart menar jag inte alla killar nu men jag fokuserar på dom i min närhet.. Alltså inte kompisar kanske men ja.. Skitsamma vill inte direkt gå in på personer. Men ärligt talat killar vad är det här?! Utseende är inte allt, det vet väl för fan alla! Visst jag går också mycket på utseende med en kille men personligheten är 1000 gånger viktigare! Jag skulle aldrig kunna vara tsm med en snygg kille som behandlade mig illa. Aldrig! Men ni bryr er inte om våran personlighet, vi kan vara hur bitchiga som helst. Bara vi är snygga. Ellerhur?!

Okej nu ska jag inte dömma alla killar, vi tjejer har väl också krav. Jag menar min drömkille ska ha personlighet, humor, bra klädsmak, fint hår, se bra ut, helst ha muskler och ja.. Men det viktigaste är väl inte utseendet. Det viktigaste är att han är ärlig och att han får mig att känna mig speciell! Jag vill att han ska vara stolt när han säger att "hon är min".. Ja ni vet.
Men tänk på det viktigaste.. Utsidan ger insidan en chans. Utseendet är fan inte allt. Tänk på det. Och alla är fan inte perfekta. Deal with it.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jadu om bara alla kunde tänka så.. men jag är riktigt jävla stolt över att säga att du är min vän! <3

2009-08-20 @ 21:43:41
URL: http://riseeup.blogg.se/
Postat av: Ida

Aaaw hunnie jag är så sjukt stolt över att du är en av mina närmsta! Jag älskar dig!

2009-08-20 @ 21:46:19
URL: http://idolajnen.blogg.se/
Postat av: joanna

haha jah det var bra skrivet! jag är så stolt över att ha er båda som bästa vänner. Ni är dom allra bästa! Älskar er båda!<333

2009-08-20 @ 21:58:10
URL: http://eexotics.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack bebis. Du vet att jag älskar dig <3

2009-08-20 @ 22:01:36
URL: http://idolajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0