Take one step at the time



* Pluggisar! Haha såklart ska ju bli en själv nu..
* Stora stickade koftor! Haha låter som Kissie nu men jag måste hålla med om att jag älskar dom! Så mysiga på hösten/vintern..
* Brunett på hösten! Japp det är sant, jag tycker det är snyggt att vara blond på sommaren och brunett på hösten/vintern.. Så satsa på att bli brunett i höst!
* +10 cm på klackskor! Tycker faktiskt inte det är snyggt om man har typ 5 cm på sina klackar, minst 10 cm ska det vara ! Skorna jag beställde från H&M igår är 11,5. Me like!
* Stora sängar! Haha jag älskar min nya säng, den är 140 cm bredd. Löööve!
* Isadoras solpuder! Seriöst bästa solpudret som finns! Har haft mitt i över ett år och det är fortfarande grymt mkt kvar och det har inte gått sönder. I like it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0