Stormbreaker

Tjena! Kollade precis klart på "Stormbreaker" med snyggingen som är med i Wild Child också! Grr.... Nej men filmen jättebra har sett den förut så! Nu ligger jag i sängen och är inne på facebook och snackar med några på msn =). Är inte speciellt trött men ska nog försöka sova innan 12 så jag kan vrida tillbaka dygnet någon gång.. Går ju inte sådär jättebra haha. Men jag ska lyckas innan skolan börjar! Vilket är om... en vecka! Herregud bara en vecka kvar nu... Ja vad ska man säga? Jag längtar men ändå inte.

Aja imorgon har jag absolut inga planer för, får se vad jag gör. Funderar på om jag ska stanna hemma och bara ta det lugnt, men det gör jag ju på kvällarna så... Hmmm.. Eller så åker jag in till kungsan, men jag vet inte om jag pallar. Är ju inte så kul när jag måste vara hemma så tidigt. Men får helt enkelt se imorgon!
Nu hade jag tänkt att gå på toa (intresseklubben antecknar). Skriver innan jag går och sussar.
/ Ida Dahlström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0