Sometimes I wish I were an angel, sometims I wish I were you..

Hejsan igen! Har precis badat, var riktigt skönt. Behöver lite tid för mig själv, och söndagskvällar är ju bäst. Då är man seg och orkar inte gå ut.. Right?!

Imorgon är det måndag, första dagen på veckan.. Första dagen i skolan, då man är trött efter helgen. Vilket jag verkligen kommer vara, fullt upp ni vet. Nej skojade bara, men måndagar är nog sämsta dagen i veckan. Men jag ska iaf få svenskan redovisad eftersom jag glömde mina skåpnycklar hemma i fredags så kunde inte redovisa då... Sen ska jag väl fortsätta skriva massor på steg 20 i engelska. Har redan börjat, och jag måste ju få mvg på den. Damn vad jobbigt, och har bara två veckor kvar på mig. Fast jag ska hinna och jag ska få mvg så är det bara!

Nej nu är jag trött i händerna, har skrivit för mycket haha... Måste städa rummet nu, byeee!

Kommentarer
Postat av: hannae

aaw <3

2009-08-30 @ 22:12:03
URL: http://elghorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0