Slow

Godmorgon! Sitter i soffan just nu och äter frukost och kollar på mtv. Finns ingenting annat bättre att se på vid den här tiden riktigt... Ja jag har hunnit duscha innan frukosten så nu har jag vaknat till lite. Ni vet planerna för idag, ska möta Hanna i tc halv ett, ett någon gång =). Var ett tag sen vi umgicks så jag saknar henne som fan! Ska bli roligt att träffa henne. Sen ska jag träffa Oscar i kungsan hoppas jag! Han sa iaf att han skulle dit... Får väl se.
Men nu har jag inte tid att skriva ska äta klart min frukost. Kommer med dagens sen.
PUss

Kommentarer
Postat av: patricia

sv; haha ja jag förstår att du gjorde det ;)

2009-08-15 @ 11:17:51
URL: http://patriciamariayared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0