Prove it !

Tja fan igen! Har fixat klart alla låtar nu och ipoden ligger på laddning. Grymt! Har även valt kläder till imorgon och ska snart bädda sängen. A juste imorgon ska vi åka och hämta min nya säng, wihooo! =) Ska bli grymt skönt att få en ny säng, och så kan jag ju fixa klart i mitt rum då också... Och på torsdag så ska jag och mamma beställa lite kläder från H&M, åh najs! Och så måste vi ju fixa busskort också... Tss blir dyrt den här månaden! Och på fredag ska jag och mamma åka till skärholmen och fixa lite skolsaker.. Dom man får från skolan suger ju, går sönder efter en vecka? Hallå liksom, vi vill ha block som räcker? Och så får man en penna per termin, wtf?! Aja .. Ks är konstig.

Nu ska jag ta en kalldusch, svettas som en gris... Humm vad kan det bero på? Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0