Prove it !

Godmorgon cutiepies! Jag vaknade för ca en timme sen och har gjort frukost på sängen till min mamma och gett henne min present. Hon blev så glad så =). Och själv har jag ätit frukost och kollat på tv... Hade tänkt att bara vara hemma idag och chilla, eftersom det är söndag... Är ganska seg efter veckan som gått och sådär. Så hade tänkt hoppa in i duschen snart och sen äta lunch. Mja sen ska jag nog sitta och spela "the sims 2" haha helt beroende är jag av det spelet! När man väl har börjat går det inte att sluta... Tss! Men min tönt till mamma sitter och spelar det just nu haha! Det går i släkten.. Haha.

Imorgon börjar skolan på riktigt! Jag längtar faktiskt lite till att inviga min nya loggbok, få reda på vilka grupper man hamnar i, när man ska åka till falun osv...  Så lite längtan har jag! Men som sagt, jag har satt mina mål och jag ska klara dom! Även om det är första veckan efter sommarlovet som skolan börjar och så så ska jag fan börja råplugga ändå! Vill man klara sina mål så är det det ända man kan göra right!?
Nu väntar duschen på mig, så hej så länge!

Kommentarer
Postat av: ellen

sv; aha okej :) vart ligger de ? hehe :p

2009-08-23 @ 13:33:39
URL: http://eswalander.blogg.se/
Postat av: emma

nej samma här (: vad gör du idag?

2009-08-23 @ 14:19:26
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: romraf

Härligt med stora ambitioner jag älskar dig ändå

2009-08-23 @ 15:41:05
Postat av: Ida

Jag vet, jag är bäst ;) Love ya 2

2009-08-23 @ 16:49:25
URL: http://idolajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0