Please don't worry about me, I'm fine..

Åååh vad jag får damp på blogg.se det hackar som fan och man kommer knappt in! Kuuul, kanske dags att fixa det?!

Iaf.... Jag och Emelie drog till fruängen med brist på ingenting att göra och jag invigde mina nya klackar, gosh vad jag blir lång säger jag bara! Mina 158 + 11,5! Hihi fast Emelie är och kommer alltid vara längre än mig... Haha inte för ni bryr er men whatevaah! Helt plötsligt när vi satt på en trappa och snackade så fick Emelie ont i magen så hon tog bussen.. Krya på dig darling! Love ya! Så jag åkte hem och försökte blogga men det är ju så jävla stört att jag får damp! Haha förlåt för pms utbrotten men det är faktiskt ganska irriterarande när det inte funkar och kommer halva inlägg när man publicerar. Så blir inga mer inlägg nu! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0