One thing is clear, I were a halo...

Tjululu! Sitter och fixar massa låtar som jag ska lägga in i ipoden. Denajs! Har kollat på GG och våra värsta år nu haha, så jävla roligt... GG är ju bäst också, även om jag har sett dom första avsnitten på första säsongen så är det kul att kolla på dom igen =).

Ja... Imorgon börjar skolan igen då. Har skrivit det några gånger men ändå. Börjar åttan, vilket betyder betyg för min del. Jag har själv bestämt att nu ska jag verkligen satsa allt när jag är i skolan och kompisar efter skolan. Det är ju så det ska vara, och jag vill verkligen inte bli städare på donken när jag blir stor så nu ska jag satsa stort. Minst ett mvg och absolut inga ig för mig inte! Nu ska jag fan lyckas och klara alla kurser första gången och inga omprov. Vad tror ni? Kommer jag lyckas? Själv vet jag att jag kommer lyckas.. Jag bara vet det.

Aja lägger upp lite bilder nu sen ska jag fortsätta med låtarna. Kyss


1. Joanna sötnos
2. Mina snygga emonaglar ;)
3. Mitt nystädade skrivbord.. Tjoho!

Kommentarer
Postat av: joanna

idaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Du skulle inte lägga upp den din lilla skit unge! Tänk om jag hämnas tbx :P ;D<3333

2009-08-18 @ 18:13:32
URL: http://eexotics.blogg.se/
Postat av: Anonym

men man ser dig inte ens blondie chilla ;D <3333

2009-08-18 @ 18:33:58
Postat av: Mimmi

Jag VET att du kommer lyckas ;) Men du kommer ändå drass med mej i skolan, du slipper inte mej :) <3

2009-08-18 @ 20:21:36
URL: http://riseeup.blogg.se/
Postat av: Ida

Hihi =) Haha vad menar du med det? :o vem har sagt att jag vill slippa dig :o <3

2009-08-18 @ 20:22:13
URL: http://idolajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0