Oh I just want to hold you

Hemma igen efter en låååång dag. Haha inte riktigt då menmen. Kom nyss hem till mami iaf, ska kolla GG här och så. Började med att jag drog till skolan, hade musik direkt efter bgs i en hel timme... Och det var i arenan, fick ont i röva! Ajaj... Mja sen jobbade jag lite med svenska och sen hade jag lunch. Aa sen svenska igen och så slutade vi halv 2. Då mötte jag upp Mathias och vi gick runt lite och snackade, var chill vi har ju inte setts på ett tag. Så det var najs. Och nu kom jag som sagt precis hem. A juste min cplärare sa fel, vi hade inte skolfoto idag vi har det om två veckor!! Man ba idiot?! Jag som hade fixat mig och tagit klackar och allt... Åååh va sur jag blev!

Men skitsamma, taggar nu. Skriver mer när jag kommer till papi. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! har du bloglovin? =)



http://musicrecord.blogg.se

2009-08-26 @ 17:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0