Nonono

Hejsan sötnosar! Sitter hemma hos dad just nu och har nyss packat upp all my stuff. Haha cool jag är som blandar engelska och svenska... Yeah! Nejdå men jag spelade iaf sims ett tag och sen kollade jag på mitt älskade GG. Can't get enought! Driver inte asså.. Love it! Mja sen packade jag ihop alla mina saker och så åkte jag och broshan hit.. Fast han glömde sina saker och jag glömde min mobil, KATASTROF!! Menmen ni som har smsat mig, sorry men ibland så blir det bara för mycket.. Glömde min bebis liksom! Älskar min mobil... Hehe. Men vi ska nog åka tillbaka snart hoppas jag, vill ju se vem som har smsat mig liksom.

Ikväll ska jag ta det lugnt, btw mitt utegångsförbud är slut nu! Yeeey! Men nu ska jag för helvete sköta mig, det lovar jag alla och även mig själv. Men mest mamsi och papsi. Vet att ni läser och ni ska veta att jag vill verkligen att ni ska kunna lita på mig och i love er. =)
Haha snäll jag är idag, förlåt mamsi för mina pmsutbrott förut idag... Haha.
Dags att gitta lähn, herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0