Miss independent

Har duschat nu.. Får se om man märker ngn skillnad på håret sen när jag har torkat det. Ska snart springa ner i tvättstugan och just nu väntar jag på att pappa ska komma hem med mjölk för jag är sugen som fan på oboy!! Skulle kunna leva på det, lovar! Jag kommer ha värsta sömnproblem inatt kommer säkert somna runt halv 3, 3 som inatt... Suck. Och så ska jag upp 9 imorgon?! Åååh.. Sorry om jag tar upp det hela tiden haha men det är jobigt.
Fan vad det här sommarlovet har gått fort asså, känns som vi precis fick lov... Det var väl lite segt när vi var i Göteborg bara men det har gått fort som fan ändå Kommer börja längta till höstlovet så fort skolan börjar...

Aja nu ska jag inte tråka ut er ngt mer, hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0