Live your life like never lived before

Hellu gullungar! Förlåt för jättedålig uppdatering men har inte riktigt pallat helt enkelt. Men nu är jag nog back on track igen =).
Idag vaknade jag vid halv 12 och gick upp och åt frukost. Sen bestämde Johanna och jag att vi skulle dra in till kungsan så jag fixade mig och sen mötte jag upp Johanna vid plattan. Vi pratade lite och så kom hennes kompis Sarah (tror jag) och så mötte jag Lisa och Axel och sen gick vi till kungsan. Chillade lite där och träffade dom som jag träffade igår. Var kulkul, fast ändå inte.. Finns ju inte riktigt mycket att göra där. Men runt 5 tiden drog jag hem och nu har jag ätit och nu hade jag tänkt att ta ett bubbelbad =). Var länge sen! Så vi hörs om ett tag =)
/ Ida Dahlström
 Jag just nu - trött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0