Like a boy

Nu är jag här och skriver igen... Haha blev ganska många inlägg idag! Men hoppas inte ni har något emot det =). Jag och mamma bestämde att vi ska åka och bada och sola imorgon eftersom det ska bli 25 grader sol! Så jävla najs... Hoppas bara jag inte får massa pigmentfläckar för det är så himla fult... Jaja jag får se upp! Och ska försöka få massa bilder också!
Just nu sitter jag och väntar på att iPoden ska ladda klar det tar ju sjukt lång tid... Menmen, jag har all tid i världen! Eller nja kanske inte... Vi ska åka vid 11 imorgon! Hur ska jag orka?! Jag somnar ju runt 3 tiden på nätterna... Måste börja vrida tillbaka tiden eftersom skolan börjar snart! Ärligt talat så längtar jag faktiskt lite! Förstår inte hur men på något konstigt sätt så saknar jag skolan.. Haha! Jag måste vara sjuk på något sätt..
Nä men nu ska jag fortsätta prata med några trevliga personer på msn och sen städa på mitt rum!
/ Ida Dahlström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0