Let's play a love game

Tjululu allihoppa! Sitter i sängen och chillar galet. Ikväll har jag bara ätit, degat framför datan och öhm.. chillat. Mina kvällar är sjukt tråkiga haha men så fort jag får mitt busskort så blir allt kul igen! Pappa beställde det idag, ngn  som vet hur lång tid det kommer ta ungifär?

Btw, sa jag att vi har skolfoto imorgon? Usch det är fan värre än prov tycker jag! Jag ser alltid missbildad ut på skolfoton, lyckas alltid göra till någon min så jag ser störd ut. Fan asså haha! Och sen är det bara våran klass som har det?! Man ba ehm sätt ihop alla åttor så dom kan göra det samtidigt vavava?! Min skola är konstig...
Men nu ska jag nog hoppa in i duschen, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0