Last night

Hellu! Gick inte så bra med dagens planer haha. Har bara ätit middag och bokat tid i tvättstugan. Orkade inte städa mitt rum och det orkar jag inte nu heller. Men jag följde med pappa till hans jobb en snabbis och sen handlade vi. Sen gick jag och broshan och köpte mat på La Favorita. Mumma! Och ja nu har jag ätit och legat i sängen och degat hela kvällen. Det är liksom fredag idag?! Men what to do när man har utegångsförbud.. *dunkar huvudet i väggen*.. Nerå inte riktigt, men nästan. Känner att det var jävligt idiotiskt av mig att göra som jag gjorde, det är ju sista dagarna nu på sommarlovet och då vill jag ju inte sitta hemma.. Kommer ju missa the voice imorgon också.. Suck.

Imorgon på dagen ska jag nog in till 08 ett tag bara för att ha något att göra, annars hittar jag nog på något med pappsen. Jag vill inte sova bort hela dagen imorgon iaf.
Men ska nog ta och göra mig klar för sängen nu... Är trött... Puss!

Kommentarer
Postat av: Patricia

sv; haha jaa det skulle man ju inte vilja missa! ;)

2009-08-14 @ 23:22:59
URL: http://patriciamariayared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0