Jag har ganska tråkigt..

Hur svarar du i hemtelefonen? Hej det är Ida
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå?
Ringer det mycket till dig? Sådär 
Ringer du mycket? Nej
Vem ringde du senast? Joanna
Hur mycket pengar har du? Pank.. 
Antal timmar sömn inatt? Vet inte
Sover du ensam i natt? Japp
Vem sov du hos senast? Minns inte
Vem sov hos dig senast? Minns inte det heller haha
Vem vet mest om dig? Emelie & Joanna
Vem vet du mest om? Emelie tror jag 
Vad ser du fram emot? När jag får mina pengar
Vad vill du just nu? Pengar!!!!
Vem hånar du? En speciell
Vem längtar du mest efter? Ingen =)
Vem vill du helst slippa? En speciell
Vem stör du dig på? En speciell..?
Vem vill du sova bredvid inatt? Ingen 
Vilken årstid är det nu? Sommar!
Anser du dig själv snygg? Nej
Har du varit kär? Nej
Är du kär nu? Nä
Är du en bra partner? Yes I think so
Har någon varit otrogen mot dig? Nej
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Aa
Har du varit otrogen? Aldrig
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Uppraggad?.. Daah
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Halft
Vad åt du senast? Popcorn
Är du polare med grannarna? Tss... nej
Har du varit på ett party? OM jag har
Var är dina syskon just nu? I köket
Vilken tid gick du upp imorse? Halv 12
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov
Vad är det första du gör på morgonen? Kollar mobilen
Vad ska du göra efter det här? Vet inte riktigt
Vilket är det pinsammaste band du lyssnat på? Jag vet inte?
Hur många timmar har du som mest suttit framför datorn? Haha en hel dag typ..
Vad har du för färg på din cykel? Den är paj :(
Blondin eller brunett? Brunett!
Vilken färg har du på din msn text ? Rosa
Vilket stjärntecken är du? Kräfta
Har du diskmaskin? Hos pappa
Har du husdjur? Nej som tur är
Vilket smeknamn gav din mamma dig som liten? Ööh? vet inte
Har du brytit på tyska för att impa på tjej/kille? Haha men självklart...
Har du ätit godis för 100 kronor en kväll? Säkert
Vad är du beroende av? Pengar, mina närmsta
Sover du med gosedjur? Nej?
Vem var den senaste du fick sms av? Oscar
Vem var den senaste du fick mms av? Vet inte
Vem var den senaste som ringde dig? Robin
Är du förlovad? Nä
När duschade du senast? Today
Vem tänker du på nu? Ingen alls


Rolig tidsfördrift!! Svar: inte riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0