It might be crazy, I do it anaway?!

Hejsan hoppsan! Ligger i sängen just nu och pratar med mamma i telefonen. Vi har hittat en säng som vi ska köpa nästa vecka till mig, yey! =) En 140 säng, precis vad jag behöver. Jag har ju alltid haft en liten säng och nu ska jag ätnligen få en stor säng! Woho säger jag bara. Aja idag har jag hunnit göra massa saker.
* Ätit frukost
* Kollat film
* Städat undan allt i mitt rum
* Ätit lunch
* Duschat
Ja det är väl det jag har hunnit med hittills.. Har fortfarande lite saker kvar att göra.. Tex som att..
* Städa hela mitt rum + dammsuga
* Boka tid i tvättstugan
* Äta middag
* SOVA!

Det är allt jag ska hinna med idag, börjar om några minuter.. Ska bara skriva klart här sen springer jag ner i tvättstugan och håller tummarna på att det finns en tid på måndag. Man kan ju inte tvätta på helgerna här för då har polackerna tvättstugan? Man ba jaha.... Dom kan väl boka som vanligt folk men näe.
Menmen blev ganska långt nu, så hejdå!
/ Ida Dahlström

Kommentarer
Postat av: Leia

Tack!

Vad händer nu i helgen?

2009-08-14 @ 19:02:46
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0