Ingenting blir bättre av att bara gå och gräva ner sig

Hello igen! Jag sitter här och nördar framför datorn, blev precis helt klar med allt. Bytte ut jeansen mot ett par jeansleggins istället.. Kändes bara som jeansen var lite för stora, måste tvätta dom haha.. Intresseklubben antecknar va?!

Näe men vad ska jag skriva.. Jag börjar 9 och om jag har ph timme så slutar jag 3, annars 2. Har idrott idag, juste tack gud för att jag kom ihåg det! Måste packa ner kläder.. Haha gud vad synd om jag hade glömt det, då hade jag missat terminens första idrott.. Nej jag ska ta tag i idrotten nu med tanke på att jag fick ig-varning förra terminen. Och nu satsar jag vg, fast jag funderar på om jag ska byta till mvg för det är ju ganska lätt att få.. Mja ska prata med cp-Ulrika om det idag iaf! Åh glömde ju berätta! Jag fick inte byta så jag fick åka till falun med Mimmi och Brandon, lärarna har verkligen något emot mig! Okej ingen får byta men ändå! Fan vad sur jag blev... Men jag och Klara ska iaf prata med lärarna så vi får sova tsm och om vi får ett rum med egen dusch och så, det är mycket mer najs än att dela. Usch?!

Skitsamma... Nu blev det väl ointressant, ni kanske inte ens vet varför vi åker till falun, men jo det är för att ha slöjd, idrott, bild och hemkunskap! Och vi åker dit en gång varje läsår. Det är iaf najs där, om man nu får sova med dom man vill sova med och åka med dom man vill åka med..
Nej nu ska jag fortsätta chilla och sen gå till bussen som går 32! Ha en bra dag, så hörs vi sen okej? Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0