I'm your homie so just say whats on your mind

Hejsan sötnosar! Nu har jag pluggat som faa-an och ätit middag. Ska bara chilla framför tvn och kolla på ngn bra film ikväll tror jag. Men som tur var så var det bara hälften av min kväll som blev till plugg, även om jag satt med allt det där i minst 2 timmar sammanlagt.. Men skönt att det är klart, fast ska repetera allting imorgon och även på söndag så det går in i hjärnan också. Har ju inte så jättebra minne haha...
Nä men nu drar jag härifrån I think, ska bara kolla lite bloggar först.. Puss


1. Min nya säng haha lägg märke till mitt söta påslakan =)
2. Älskar verkligen mitt skrivbord haha! Eller typ färgen då..

Kommentarer
Postat av: rafrom

Heja dig du är bäst

2009-08-21 @ 21:14:26
Postat av: Ida

Haha jag vet :D

2009-08-21 @ 21:15:02
URL: http://idolajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0