I'm not ready to make nice

Har nyss käkat köttbullar och potatismos... Haha var inte hungrig så åt knappt nada. Jag och Emelie kollade iaf på GG sen typ låg  vi i min säng och jag sjöng så fint som jag alltid sjunger och sen hade vi catfight haha alltid lika kul. Men nu är hon på väg hem och jag sitter här, vet inte vad jag ska göra ikv.. Jo juste! Vi fick läxa första dagen i skolan?! Fatta liksom... Okej om man får det första dagen man börjar på riktigt men vi fick läxa på uppropet!? Wtf... Men ska väl försöka läsa igenom dom papprena, var fan jättemycket man skulle läsa.. Menmen vill man lyckas så är det bara att börja läsa. Right?!

Iaf... Jag har funderat lite på vad jag vill bli när jag blir stor. Tss går bara i åttan och har redan värsta framtidsplanerna.. Nej men just nu skulle jag iaf vilja bli modejournalist. Och författare på sidan om.. Jag älskar att skriva som ni kanske inte visste, men det gör jag iaf.. Men något med att skriva vill jag bli. Men jag satt iaf och kollade på gymnasium igår för jag hade inget bättre för mig och jag skulle ju vilja gå på gymnasium utanför stockholm för att känna hur det känns att ha egen lägenhet och sådär.. Jag menar, om det går dåligt så kan man ju alltid flytta hem igen och börja på ett nytt gymnasium ellerhur? Men jag satt ju som sagt och kollade och då fick jag reda på att jag skulle gå på medialinjen om jag ville bli journalist. Men som sagt, jag går ju fortfarande bara i åttan. Vem vet, om två år kanske jag vill bli typ.. polis? Haha inte troligt men man vet ju aldrig!

Nu har ni fått lite info om vad jag gillar och sådär, bjöd på lite extra information om mig själv för jag har tyvärr inga bilder att lägga in. Nu ska jag fortsätta att prata med min älskling Mimmi och lyssna på grymt bra musik!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Din älskling mimmi du vet bakom skärmen (ironi men what ava :O?) nej men diggar dina framtidsplaner bruden, go for it ;)

2009-08-20 @ 19:46:17
URL: http://riseeup.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha I will baby!

2009-08-20 @ 20:16:14
URL: http://idolajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0