I'll never thought I fall for u as hard as I did

Tjotjo! Har varit hemma ett tag nu men har varit för slö för att skriva... Men back to idag då, kom till skolan runt halv 12, haha ojoj vad jag är skillad.. Var ju lunch då så vi käkade sen gick jag och Mimmi och pantade åt mattanterna, hah vi är så snälla så! Vi fick en glass för det, schyrre asså! Iaf... Efter lunch jobbade jag med engelska, har börjat komma igång med alla ämnen nu känns grymt bra. Slutade 1, sååå skönt! Åkte in till gamla stan och mötte upp Johanna min bigsis! Vi gick runt typ halva stan, ååh vad jag fick ont i benen. Skojar inte! Haha sen köpte vi kladdkaka och satte oss på ngt ställe och alla spanade såklart in oss.. Mjao!

Haha skoja, men vi skildes åt en liten stund senare och ikväll vill jag ututut! Mitt busskort kom idag, asbra säger jag bara! Men kanske ska träffa Jacob och dom, får hoppas det. Var länge sen jag träffa dom och länge sen jag var ute då för den delen... Men får väl se helt enkelt. Nu hade jag tänkt att göra ngn vettigt, typ... äta? Haha. Hööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0