I runaway but I can't let go..

Hellu! Nu är jag hemma igen... Vi kom fram till sätrabadet vid 12 och gick i och doppade oss. Det var svinkallt! Brr... Sen låg vi och solade fram till halv 2 och då började vi gå hem igen. Min tjockis till mamma bestämde att vi skulle köpa kladdkaka, chips och cola till lunch haha! Skön hon är. Så det gjorde vi. Och nu har vi precis sorterat all tvätt som ska tvättas och så. Ikväll ska vi gå och hyra film bestämde jag, så det blir en riktig mamma och Ida dag idag. Var så jävla länge sen jag umgicks med min mamma, bara hon och jag alltså. Så det behövs ibland, right?
Jag tog inte så många bilder idag men kan bjuda på dom få jag tog =)
/ Ida Dahlström

Kommentarer
Postat av: Johanna

hemmaplan ! :)

2009-08-09 @ 22:48:17
Postat av: Ida

Yeye.. ;)

2009-08-09 @ 23:41:25
URL: http://idolajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0