I do anything for ya

Men gud förlåt för dålig uppdatering idag! Men har haft fan fullt upp lovar! Kom till skolan, bgs mja sen var det chill fram till 10 då hade jag engelska. Hamnade i en bra grupp för en gångs skull, woho ! Känner iaf några =) de bra! Sen vart det lunch, fast då gick jag och Mimmi ut och träffade Mathias och Marcus och var med dom en stund, sen gick vi tillbaka till skolan och Mimmi käkade. Jag var inte hungrig så sket i det. Chill fram till svenskan klockan 12.35 och hamnade i en helt okej grupp där med, haha det var kul.. Naaat!
Öh vad gjorde jag mer sen då... Jo juste gjorde bildanalysen på steg 16 i sv så ska bara göra klart slutreflektionen ikväll sen ska jag redovisa imorgon! Fatta vad jag är grym...  Omg!

Efter skolan så kom Emelie och Hanna till ks så jag mötte upp dom och vi åkte hem till mig och hämta pengar sen vidare till donken.. Haha tjockisar i know, men hade ju inte ätit ngt på hela dagen så! What to do.. Efter vi hade ätit klart så åkte jag och Emelie hem till mig och kollade på tv. Och nu har vi ätit lite. Fan vad jag äter omg! Äter som en jävla häst förfan hahaha! Men iaf nu ligger Emelie och typ sjunger, jättefint är det! Verkligen.. Haha. Kanske ska spela in och lägga in i bloggen? Nej så taskig är jag inte.
Men ikväll ska jag som sagt göra klart slutreflektionen klar och sen gå på promenix med Joanna! Hörs lite senare. Pöss pöss
Sorry blev inga bilder idag heller ...

Kommentarer
Postat av: emelie den bästa

HAHHAHAHHAHAHAHA ! :)

2009-08-27 @ 20:57:43
Postat av: Ida

I know you love me ;D

2009-08-27 @ 21:47:01
URL: http://idolajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0