I can't tell you something that ain't real

Tjaa! Riktigt dålig uppdatering idag, beklagar för det men har varit så himla trött idag! Men kom till skolan i tid, duktig som jag är. Bgs, sen chillade jag fram till lunch och efter lunch hade jag idrott.. Haha vi skulle spela fotboll och för det första var jag skittrött och för det andra hatar jag fotboll! Så ni kan ju tänka er hur det gick.. Stog typ och kollade på haha... Så seg! Iaf.. Efter idrotten gick jag tillbaxs to school, jobbade lite med engelskan och sen var det bgs. Slutade klockan två och då drog jag hem till morsan på dirr och dog framför tvn... Nej gick faktiskt ner och köpte mat, var så jävla hungrig! Så åt först sen dog jag fram till GG.. Aa och efter det så åkte jag hem till papi, hämtade mina saker och så mötte jag upp Emelie som nu sitter i min säng. A juste mina kläder från H&M har kommit! Var ju och hämtade dom förut, hihi jättefina var dom! Lägger in bilder senare ofc...
Nu måste jag vara social, puss på röven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0