Hur blir jag hel igen när du tog sönder mig?

Tjatjatja! Är på topphumör, fråga mig inte varför.. Men har ju lingonveckan nu så har värsta humörsvängningar! Jag började kolla på den andra filmen, men den sög! Som fan... Var helt skum och man förstod ingenting. Rolig film då liksom? Nae. Så jag stängde av efter 40 min och kollade på tv istället. Sedan kom broshan hem och frågade om jag skulle följa med han till coop, och snäll som jag är följde jag ju med. Men sen skulle han tydligen tanka och köpa donken också så jag fick följa med till både macken och donken... Yey! Tog ca 35 minuter för oss! Sega or what? Men hemma nu iaf... Sängen väntar inom en timme, ska vrida tillbaka dygnet som jag sa!

Imorgon ska iaf Emelie min bästa komma hit och vi får se vad vi hittar på! Något kul hittar vi alltid på, hehe. Nä men jag behöver snacka lite med henne och sådär och så ska vi ta massa foton (Emelie ta med din kamera). Jaja nu ska jag fortsätta snacka med henne iaf och lyssna på jättebra musik!
Ha en trevlig kväll =) Tyvärr ser jag alldeles för sliten nu för att lägga in en bild på mig själv... Ni får vänta till imorgon!
/ Ida Dahlström
 Fett söt jag är =)


Kommentarer
Postat av: bästizzz

haha alltid lika söt :)

2009-08-09 @ 23:56:25
Postat av: Ida

Precis som du! =)

2009-08-10 @ 00:06:00
URL: http://idolajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0