Here comes the night



- Stockholms väder! Wihooo nu ska det vara sol hela helgen och det är varmt som fan! Inget regn eller moln, bara massa sol. Kan det bli bättre? Nej =)
- High heels! Finns väl både nackdelar ochfördelar med klackar.. Men man ser smalare ut och man bli längre. Perfekt för kortisar som jag dårå.. Haha nackdelen är väl att det gör ont och man får ont.. Menmen hiss ändå!
- Mina vänner =)! Jag har ärligt talat världens bästa vänner! Jag vet att dom alltid finns där för mig och att dom älskar mig för den jag är. Så hiss till er! =)



- Utegångsförbud på sommarlovet! Jag vet jag vet, jag står för det jag gjorde men det suger att inte kunna gå ut på sommarlovet! Det är ju då man ska utnyttja sin ledighet liksom..
- Droger! Usch droger är ju hemst.. Förstår inte hur folk kan vilja ta droger? Man mår inte bättre för att man tar droger och om man fortsätter så mår man ju bara sämre och sämre. Så onödigt!
- SL! Sl är alltid diss för mig.. Antingen så är bussen tidig eller för sen, den kommer aldrig i tid nästan! Och det är inte på många bussar som aircondition så då sitter man där och svettas på en gris... Hur kul är det?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hiss på dig själv också ;) <3

2009-08-09 @ 00:09:15
URL: http://riseeup.blogg.se/
Postat av: Ida

Aa kanske lite då! <3

2009-08-09 @ 00:35:57
URL: http://idolajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0