Heal the world, make it a better place..



- H&M! Jag älskar H&M kläder och man hittar alltid något när man är inne där. Iaf jag. Fast mest handlar jag på divided men jag älskar hela H&M!
- Rosa! Färgen rosa menar jag ju då.. Jag älskar rosa, det passar till allt och det är snyggt! Alla nyanser är snygga, chockrosa, babyrosa, ljusrosa... I like!
- Ung 08! Man träffar alltid massa nytt folk där och "återförenas" med gamla vänner.. Dock tycker jag det var roligare förra året men det har varit kul dom här två dagarna också!




- Att skolan snart börjar! Sommarlovet är snart slut och skolan börjar igen.. Visst längtar jag till skolan, men endast för vännernas skull?! Pallar inte plugga...
- Stockholms väder?! Nu när det är sista veckan kvar på sommarlovet skulle det ju vara trevligt med lite sol maybe? Men nae nu ska det såklart regna och vara molnigt.. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0