Halo

Hellu. Sitter här med Emelie just nu och vi ska snart kolla på GG. Idag var jag ju i skolan och vi fick nya loggböcker och pratade lite och sådär. Vi fick tre nya killar i min klass, hahahaha. Vi fick iaf sluta runt 20 i 10 och då åkte jag till hägerstensåsen och träffade Joanna och så kom Brandon. Chillade lite med dom sen åkte Joanna till sin nya skola och jag och Brandon åkte till Fruängen. Och då träffade jag Hanna och några till och vi gick till grillen och käkade pommes och så kom Emelie och Agnes och sen hade jag utvecklingssamtal så jag mötte upp pappa. Och det gick jättebra, ska bara satsa mvg och vg, och jag kommer fan lyckas med det! aja... Efter utvecklingssamtalet så skjussade pappa mig till donken i västberga där Emelie och Agnes var. Och vi har inte gjort så mkt just nu, men jag och Emelie åkte iaf hit och nu ska vi kolla på GG och äta så pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0