Everybody make mistakes, everybody has those days


- Böcker! Haha ja det är sant.. Jag hissar böcker, jag älskar att läsa nörd som jag är. Finns ingen bättre underhållning om det inte är något bra på tv eller datan är tråkig. Yey!
- Regn! Både hissar och dissar regn. Men det är sjukt mysigt när det regnar! Mysa i sängen med lite choklad och en bok. Wohoo!


- Batterier på kameror! Iaf på min kamera.. Jag satte i nya batterier igår och dom är redan slut. Wtf?!
- Alkohol! Har blivit så sjukt äcklad av alkohol på sistonde (vissa vet varför) och nu förstår jag liksom hur onödigt det är att dricka?! Visst det är kul för stunden men jag fattar ju själv hur mycket kroppen skadas och då är det inte kul längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0