Even the best fall down sometimes..

Just nu sitter jag och pratar med Joanna och Emelie. Ni är verkligen världens bästa vänner, jag älskar er så jävla obeskrivligt mycket! Tack för att ni finns.
Imorgon ska Emelie komma hit efter hon har varit i skärholmen och färgat håret! Fattar ni att min blondin ska bli ljusbrunett! O m g! Jag tror att det kommer bli fint på henne men jag är ju van att ha henne som min blondin! Iaf.. Vi ska gå och äta lunch tillsammans och bara prata ut om allt som vanligt. Sedan får jag väl se vad vi hittar på.. Men vi brukar ha kul och det ska vi ha även om jag inte får gå ut! Right?!
Om några minuter ska jag iaf gå och sussa är riktigt trött faktiskt... Och jag vill inte sova bort hela dagen imorgon! Ni får ha det bäst allihoppa.
/ Ida Dahlström

Kommentarer
Postat av: joanna

Älskar dig med gumman!<3333

2009-08-07 @ 02:52:47
URL: http://eexotics.blogg.se/
Postat av: Ida

Alltid du och jag. <3

2009-08-07 @ 11:56:43
URL: http://idolajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0