Evatuate the dancefloor

Hello! Nu har Emelie dragit hem och jag sitter i mitt rum och tänkte langa ett inlägg. Idag gick vi bort till personne och chillade lite där och sen har vi gått runt hela dagen, och så åkte vi till donken och åt pommes. Alltid lika gott ;). Mja sen har vi tagit lite bilder och sådär. Riktigt chill! Ikväll ska jag inte göra mycket alls, bara kolla tv och ta det lugnt!

Imorgon ska jag in till ung 08, fan vad najs! Kommer ihåg förra året.. Haha vilka minnen. Men i år ska bli ännu roligare, även om jag måste hem vid halv 6... Men det är ju mitt eget fel så jag skyller inte på någon annan än mig! Men blir nog massa bilder och så imorgon!
Har även lite bilder från min kamera, sen ska Emelie skicka resten sen.. Men bjuder på några nu!
/ Ida Dahlström
 Orkar inte lägga in flera, för dom var fula och oseriösa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0