Då var man tillbaka igen..

Hejsan alla sötnosar!
Japp det är sant, jag är tillbaka på den här bloggen nu. Anledningen är ingen speciell, kände att jag bara ville skriva av mig på en egen blogg istället. Mitt liv har ju varit skit nu dom här senaste dagarna så jag har inte varit så aktiv. Jag tänker inte ta upp varför mitt liv har varit som det var här i bloggen, men jag står för vad jag gjorde och jag ber om ursäkt för alla som behövde vara där.. Men tack för allt ni är verkligen bäst! Utan er vet man aldrig vad som kunde ha hänt. Och tack till mamma och pappa för att ni bryr er om mig, jag älskar er verkligen även om jag inte visar det varje dag vilket jag fan borde! Ni är guldvärda och det har jag kommit på nu!
Jag har intalat mig själv nu pga av det som hände att jag ska bli en bättre människa, mina föräldrar ska kunna lita på mig, mina vänner ska absolut kunna lita på mig och jag ska ta varje dag som den kommer och sluta försöka se massa hinder i allting jag gör.
Jag har utegångsförbud just nu, hur länge har dom inte bestämt än men det är väl lika bra att jag säger det för det kommer ändå komma fram genom mig någon gång. Det är ju inte så att jag väljer att sitta hemma på kvällarna.
Hoppas ni fortsätter läsa min blogg och gillar den. Och kom ihåg. Ingen tvingar er att läsa.
XOXO / Ida Dahlström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0