Äntligen klar!

Yes nu är jag äntligen klar med alla låtar och har lagt in låtar på iTunes och just nu håller iPoden på att ladda! Jag har inte använt min iPod på jätte länge bara för att jag inte har orkat radera alla gamla låtar och sätta in nya osv... Men nu har jag gjort det! Superbra faktiskt.. Behövde får det gjort! Jag har hunnit äta middag också.. Kött och potatis, mumsi! Blev tyvärr ingen promenad för låtarna tog längre tid än jag trodde och nu orkar jag inte gå ut.. Får röra på mig extra mycket imorgon istället!
/ Ida Dahlström
Kvällens underhållning..
 Datan ofc... Haha nej men mamma och bror ser på tv och vi har tyvärr bara en....
Sen tog jag en bild från mitt fönster =)
 Finns inte så mycket där förutom en lekplats men ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0