Spara din tårar, din förklaring..

Hello babes! Kom hem för ca en timme sen, har bara ätit lite och degat framför tvn fram till nu... Även lagt fram kläder till imorgon eftersom då har vi ju orienteringsdag i Hellasgården! Längtar inte direkt, hur kul är det att springa runt som en fjant i skogen och leta efter kontroller? Ööh på en skala 1-10, -10. Typ! Men ska iaf kila ner och köpa matsäck till imorgon om en liten stund, blir vell kycklingsallad och en cola. Låter asgott i mina öron iaf! Vad mer ska jag göra idag? Hmmm.. Tåls att fundera på, pallar inte sitta hemma men ändå så orkar jag inte gå ut! Jaja, imorgon blir det najs, sovmorgon till 10 och så slutar vi runt 1! Då ska jag hem, duscha, fixa mig och sen ska jag och Miriam åka till Huddinge tror jag iaf! Blir supernajs..

Men nu ska jag sätta mig och läsa på lite inför musikprovet och sen gå ner till ica med mamsen. Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0