Don't turn back..

Hejsan sötnosar! I'm hooome! Vi åkte till Huddinge och mötte upp Sebbo, sen åkte vi vidare till Kästa och där mötte vi Michel(vet inte hur man stavar..), Andre(tror jag haha) och ja ingen mer tror jag. Sen gick vi vidare till tha hood och satt och chillade, sen kom någon Totte och Charlie och sen gick dom igen.. Tog iaf bussen hem sen och då var det en kille som spottade på mig!! Jävla idiot han var, utan anledning liksom?! Jag hade ju inte gjort honom något?! Jävla asshole.
Iaf när jag satt på tuben så glömde jag hoppa av, hur dum får man bli?! Så gick av i tp ist och som tur var så behövde jag bara vänta 5 min... Snacka tur! Och nu är jag hemma och har precis ätit en macka och druckit oboy, denäääjs. Imorgon ska jag typ sova hos Izabelle, hihi fan vad länge sen! Vi var ju bästa kompisar när vi var mindre och nu har vi börjat umgås igen, det är sjukt najs!
Nu hade jag tänkt att snacka lite mer med Izabelle och sen sova, är sjukt trött! Så vi hörs nog inget mer förrän imorgon.. Så ha det bra och sovgott. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0