Skolan

Tjo mina vänner! Sitter i skolan just nu och försöker jobba med engelska men det går inte så bra! Fyfan, fattar ju verkligen ingenting av den här jävla skiten! Kul va? Vill bara hem och sova just nu är trött som ett anus och ser ut som ett också. Vaknade kvart i åtta imorse, känns ju verkligen awesome! Or not... Så hade en halvtimme på att fixa mig, verkligen skit kul... Så bara slängde på mig lite kläder och stack.

Slutar iaf halv 2 idag, får se vad som händer då. Ska iaf hem till pappa och hämta mina strumpbyxor, glömde dom. Hur jävla smart får man bli? Hehehe. Ni kanske märket att jag inte riktigt kan skriva normalt, men jag är så jävla trött. Sover typ fortfarande. Kuuuul!
Nej nu drar jag innan bloggen blir trött. Hehe herråååe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0