Move your body

Tjooo! Ligger i sängen just nu och har precis ätit kyckling.. Mumma. Skolan gick super, eller inte just med engelskan då men matten gick super!! Redovisade klart steg 16 och gjorde nästan klart steg 17!! Hur bäst får man bli?! Hehe. Slutade halv 2, chillade lite med Viktor ute och sen åkte jag hem. Sen smsade Miriam och frågade om vi skulle ses ett tag, så mötte henne vid tuben och så gick vi hem till mig och chillade galet! Och så åkte hon vid kvart i 4 och då degade jag framför tvn till nu...

Jaja, ikväll händer inte mycket, tänkte sätta mig med engelskan en liten stund nu men får se hur det blir med det. Annars ska jag bara ta det lugnt. Så simma lugnt katter så hörs vi om en stund. Ajt?
 HAHAHAH..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0